lördag 23 september 2017

Jag är chockad



Hejsan! I torsdags så kom jag hem från BB och jag blev så glad när jag såg Ian och han blev så glad när han såg mig. Jag tyckte att han hade blivit så stor!.
När han såg sin lillebror så var han så nyfiken och så Hej och vinkade till han och morgonen dagen efter när Ian satt och titta på barnprogram så satt han och smekte Nilo och pussade på Han. Han har get napp, leksaker och blöja till han också😍. 
Jag hade alltid trott att han skulle bli avundsjuk men han har varit så glad varje gång han ser sin lillebror och smeker på han och hjälper till att hämta saker till han, jag är så himla glad att det har gått så bra!.
Första natten var så himla mysig! Alla sov i samma säng och båda pojkarna sov så himla bra den natten. Det har faktiskt gått så himla bra dom hör dagarna, jag har fått så lättsamma och snälla pojkar!❤.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar