fredag 12 januari 2018

En bra fredag!



Idag fick jag sovmorgon, Vito gick upp med barna och jag fick sova ut.
När jag vakna så ringde min mamma mig och undra om dom kunde komma till oss idag och sedan gå och äta kinabuffe här i närheten.
Dom kom vid 12 tiden och då klädde vi på barna och gick ut till en Kinaresturang. Min sambo följde inte med eftersom att han åkte till sin bror och träffade honom och hans brors fästmö.
Det var jätte bra på restaurangen eftersom att dom hade en liten lekhörna där så Ian fick ha lite kul och leka. 
När vi hade ätit klart så gick vi alla till affären och handla lite. Efter det så åkte mina föräldrar hem och då hade min sambo, hans bror och Julia kommit hem till oss. Vi åt pizza och fikade och umgicks.
Älskar när fredagar blir med mycket nöjen!😊.

Nu är klockan 19.03 och Nilo har precis somnat och Ian och jag äter chips och mango o tittar på Greta gris😊.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar