måndag 15 januari 2018

Egentid med min äldste son



Hej igår vad det söndag och där mina föräldrar bir så skulle dom ha en liten julfest för att kasta ut julen, så tomten skulle komma dit och så.
Nilo är ju så liten så han bryr sig inte så mycket av sånt nu och jag tänkte att det kunde vara kul för Ian om bara jag och han åkte så fick han mer tid med mig. Vi åkte dit på dagen och lämnade Nilo hemma med hans pappa. 

På vägen dit så mötte vi upp min mamma för hon skulle följa med oss dit. 
Det var fiskdamm, lotteri för att vinna julklappar och sedan kom tomten och gav Ian och alla barna godis. Vi satt och fikade där också. Det var jätte trevligt och Ian tyckte att det var jätte roligt!. Sen gick vi hem till Ians morfar och där åt vi och fikade igen och mös i soffan. Man tycket att det känns så lugnt när man bara är med ett barn hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar