tisdag 16 januari 2018

Jobbig natt + inskolning



Igår natt så somnade jag efter klockan 12 och vid halv 3 så vaknade Nilo och grät o grät, han höll på i flera timmar och skrek och klockan 7 så somnade han äntligen och sen vid 8 så ringde alarmet eftersom att vi inskolade Ian idag. Så jag sov bara 3 timmar inatt!.

Ian har börjat på ett nytt dagis här och då var det 1 timmes inskolning idag och det gick jätte bra, men jag tycker bättre om det gamla dagiset där Ian gick för man hade så bra kontakt med fröknarna och dom var så gulliga och talade så bra om Ian. Men det var ju första dagen idag så vi får se framöver, men annars verkade det bra. 
Hela familjen  var tillsammans med Ian på inskolningen till o med Nilo och alla blev så glada när en liten bebis kom, det var två tjejer som skulle pussa på han helatiden😊.
Ian hade det roligt där så han ville inte gå hem.

När vi kom hem så gjorde vi lunch och sen gick Hela familjen och la sig eftersom att natten var jobbig. Jag sov i 2 timmar och Nilo sov faktiskt 4 timmar, han sov ju inte länge på natten så. 

Resten av dagen så har vi bara varit hemma och jag har tvättat vår soffa eftersom att den blir så lätt smutsig när den är ljus grå.
Jag nattade Ian för en stund sedan, han somnade 20.00 och nu 20.30 så har Nilo precis somnat i min famn och jag har satt på mig lite myskläder och myser i soffan 👍.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar